Med åldern blir man bara snyggare

HÖR DU DET MORFAR? (han fyller nämligen år idag och lika kul är det alltid att ringa.. jag skickades runt, okej deras telefon skickades runt till alla, verkligen alla och jag pratade för fullt och de också.. så kommer det alltid till frågan "vem får betala för samtalet?" och den här gången var det tydligen jag.. men nähä, då hör man morsans röst därbak "Ni har väl telia, ja då är det gratis" "Jaha, annars kommer väl räkningen till mig" säger morfar och hela fadderullan är igång och omg vad jag saknar dessa människor alltså. Hela släkten. Åh. Min bror är fortfarande besviken på att julkalendern rentutsagt är kass och jag likaså. VAD ÄR DET FÖR JUL DÅ? Han tycker även att jag inte borde äta medan jag pratar telefon men samtidigt, han hör allt jag säger ändå när jag skriker inne på ica. Jahaja.. åter till.."
HUR SNYGG ÄR HON INTE? Älskade Kate Winslet. Assnygg!
the_reader_02_wenn2200819.jpg

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0