Polarexpressen

Ända sedan flera år tillbaka har jag velat se filmen, men har ännu inte sett den en endaste gång. ALLA som jag pratat med och har sett den säger att det är ungefär jordens bästa julfilm. Varför har jag inte sett den?
JULKLAPPARNA regerar på denna jord. Jag är så fruktansvärt nöjd. Hela min sida av bordet klingade i en vacker färg - rosa. VACKERT!
Edvin min käre lillebror har fått så otroligt mycket, den lille bortskämde typen. 11 år och har en mobil med touchscreen. Jag sa ju det, han kommer säkert få en han med. Jaaadå, nu har han en touchswiz. GALET!

Snart ska vi alla till kyrkan och lyssna till vacker julmusik. Mysigt igen.
Och jag då? Vad fick jag?
BÄSTA: En skrivare, scanner, kopiator och fotoskrivare! HUR BRA SOM HELST! Nu ska jag pryda hela lyan med en massa minnen. Älskart!!
Fick även två ringar, bok - "Väskor- en passion" (eller vad den heter) det sjuka med detta är att jag satt en morgon och letade efter en massa böcker jag skulle vilja ha och då hittade jag precis denna bok och skickade en länk till mamsen via mail. Hon hade precis innan köpt den! Haha, ett speciellt band mellan mor o dotter. Sedan fick jag jordens finaste godisskål PRECIS DEN JAG PEKADE PÅ IGÅR i rosa (ja, även detta var så att S hade köpt den tidigare och visste inte alls om det!) haha, jag älskar när sådana grejer händer. Av E fick jag den snyggaste tårtspaden med högklackad sko. SÅ GLAD ÖVER DEN MED. Av O ett p-kort på Makeupstore. Love. En massa pengar, en tidningskorg, nagellack och ögonskuggor, träningsbyxor, en tavla målad av en konstnär vi känner :P, julduk, toalettpapper med rosa hjärtan, dvdfilm (det vill jag lova är BRA köp med tanke på att jag INTE sett den.. jag och mina filmer) rött underklädesset från mami, vackert rött med spets, hur fint?! :) och även.... en massa mer..
PLUS det som jag köpte till mig själv:
SVARTA HÖGKLACKADE SKOR med snörning, lite guld också. Jordens snyggaste!
En rosa sweatshirttröja med puffärm
Ett nitskärp, sådär lite större att ha på höften
Ett underklädesset i rosa & svart plus 6 till
Mascara, röd dubbel, den bästa
Diamantörhängen från trend
och sist men absolut inte minst JORDENS SNYGGASTE ROSA VÄSKA FRÅN TREND. Jag älskar den!! Eller iofs, fick den av familjen :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0