Vad gör jag egentligen just nu?

Idag har jag börjat dagen med att åka och handla med mamsen, sådana där ting man bara behöver från affären och allt annat också för den delen. SÅ KUL att träffa alla. Verkligen.
Sedan gjorde vi lunch och pappa kom hem från jobbet. Hela familjen åkte in till stan.
Mamma höll på att skratta ihjäl sig när vi sitter där och trängs i sätena, jag sitter helt inne i tidningarnas värld och edvin studerar min gps. Hon tyckte det såg ut som en charterresa. OCH OSCAR har ju blivit så stor att han kör. Galet. Det brukar ju vara jag?
Efter en stadstur av massa människors möte, jag ljuger inte, träffade verkligen ALLA söta små galningar idag. Otroligt kul.
Nu har Oscar hjälpt mig lite med Iphonen och Edvin sitter och knäpper en massa bilder. Pappa står och griljerar skinkan, mamsen har somnat. Om en timme får vi besök och vi ska ha jordens mest underbara dageninnanjulaftonkväll. Lovely.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0