andthenshebecamehappy

johanna har jag hämtat i staden.. Underbart. Nu ska vi mysa.. Girltalk. Konstiga röstningar som vanligt... jag har aldrig vart mättare nu faktiskt, jag ska banne mig sluta med godis. Johanna ska sova över. Fred på jorden hoppas jag på.. och framförallt:

Hej Malin! Måste bara fråga vars du har köpt den helt undebara klänning? Sen så måste jag beundra dig som människa. Du är så glad så att det smittar av sig! keep up the good work! Kram Liza

Ibland kan något så litet göra så mycket :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Läste att du köpt en svart klänning med svart spets tyg vid armarna och aven över själva klänningen (hoppas du förstår vilken jag menar) Vart kan man få tag på den? Den är skit snygg :)

2008-02-24 @ 12:22:50
Postat av: MALIN

Emma: Jaa jag skrev om den precis i mitt inlägg där överst ;) haha, ginatricot 179:- KÖP den! Jag älskar den verkligen, så söt på något sätt :P

2008-02-24 @ 18:00:58
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0