atchurch

jag älskar stämningen hur mycket som helst. jag älskar att lovsjunga och jag älskar nattvarden, dock inte det som man får i sig men det lägger jag i väskan - höhö. en liten hemlis sådär. efter mötet drog jag och johanna en fika (japp, man fikar hur mycket som helst här nere, pengarna bara rullar, det är mer socialt ändå, jag gillar det!) och sedan gick vi hem till vic, neeeej det gjorde vi inte, vi fick skjuts av emanuel! Hur snällt som helst. Såå nu gör min faster mat och sedan ska vi iväg, det var tänkt först PULKOR men vi kvinnor bangade. Det blir trevligt ändå! Jag gillar att bara mysa och lära känna nya tjejer och killar. Mumma.

Nu tänker jag bara på min bror som precis har åkt in till akuten. Jag är rädd, vad kan jag göra femtio mil bort? Jag kan bara be, och det gör jag för fulla muggar. Blev jätterädd när pappa ringde och började gråta, det visade sig vara en bruten arm.. Stackars stackars honom. Jag älskar dig Oscar.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0