friday

jag är alltså förtillfället i göteborg(ena helgen i stockholm, nästa i götet, haha, jag flyger minsann fram och tillbaka!). En underbar stad, verkligen. Det känns som om hela staden har förändrats sedan jag var här i nian, för sisådär 4 år sedan. Men det är ju bara trevligt!!

Idag har vi gjort stan minsann, och imorgon kommer JAG göra stan, det vill säga gå i en massa affärer och kika på grejer. Det blir nice. Bredband har vi fixat idag också och det är därför jag kan sitta här vid datorn. Jag är överlycklig, vem behöver vara social när man har en dator? haha.. godis finns också. Mums.

Jag är sugen på att titta på rena rama rolf, det blir det nog i helgen! haha, blev så grymt taggad till den serien under tågresan då männen bredvid mig, var väldigt onyktra och babblade på om att de skulle spöa mig för att de trodde att jag var en stockholmare. Haha, jag höll på att garva ihjäl mig. Jaja.. nog om detta. Nu återgår jag till tv;n, men ni vet att jag kan uppdatera nu, för fullt! :)

Kommentarer
Postat av: Ems

Haha.. Rena rama Rolf är ju klockrent. Har köpt säsong 2 och 3, man kan inte sluta att kolla på det.

2008-02-15 @ 23:12:57
Postat av: Angelica

Hej! Vad gör du i Göteborg?

2008-02-16 @ 13:53:43
Postat av: davve

Ems: Vaa? hur mycket kostar det? haha, jag vill så gärna ha dessa också. Helt underbart :)

Angelica: Hej hej! Jag är på utflykt så att säga, nere och hälsar på.. och shoppar :)

2008-02-16 @ 19:44:30
Postat av: MALIN

oj, det över, det skrev jag ;) haha.. men från d:s dator..

2008-02-17 @ 09:46:45
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0