illbewatchingyou

ååh, det var min första dag idag. Så otroligt ljuvligt. Det var riktigt skoj! Började 7:30 då och slutade 12:00. Prick. Fantastiskt kul! Hur många i personalen som helst, en brud kom jag verkligen nära. Vi stod på lagret hela f.m.. "Vi måste gå och träna tillsammans, blabla" det var perfekt! Nu jobbar jag mån-ons till veckan också. Då är det långdagar minsann!

Efter jobbet gick jag och lämnade in glasögonen, har fortfarande inte bestämt mig men har ett hum om några. Tack till er alla, fortsätt att kommentera också tack! och jag köpte även ett busskort - så nu har jag det! Kalas. Så kommer jag hem och har ingen nyckel. Den tog ju Vic. Jahapp. Satte mig utanför dörren då till dess att jag inte orkade längre och fick åka ner till min fasters jobb inne i stan och sedan ta bussen hem IGEN. Blir galen! Haha, såå jobbigt. Jahapp. Men jag kom in - huvudsaken.

Det rinner fortfarande ur min näsa.. Fy vale.. Jordens snyggaste jacka kommer in på h&m v.8-9. Eller den finns i butik då, den har kommit nu. Kika in den!

btw. Jag ska åka till Götet.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

HAHAH där fick du tillbaka för att du garvade åt viktoria i söndags:P

2008-02-08 @ 18:27:21
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: MALIN

JOHANNA: HAHA, JAAAG VEEET! ALLTSÅ DET ÄR MITT EGET FEL! :) Jag älskar dig Jo ;)

2008-02-09 @ 01:06:37
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0