inmemoryof...

image2029
image2030
image2031
image2032
.. bilderna är inte i sin bästa kvalité om jag får säga det själv. Antingen hade Vic ryck i armen när hon knäppte eller så var det bara fel inställning. I alla fall ser ni vad det hela handlar om.. En minnesdag, i onsdags (för en vecka sedan). Det var jättevackert. Först spelades det med fioler och allt sådant, sedan prat av Ulf Ekman efter det lite till musik och sedan var det ett vittne som pratade, eller man kan säga en överlevande. Hemskt att höra faktiskt, man satt nästan och grät. Till sist var det dags för ett drama som var ca 1h20min tror jag? Hur bra som helst! Det kanske var mer som en teater, men ändå..

.. efter denna fina kväll slutade det med en innebandymatch. Bilder från det kommer lite senare, de är i alla fall inne på datorn, men jag håller er på halster ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0