men

Den här jackan gillar jag väldigt mycket och det är faktiskt en sådan jacka som har sålt stort kan jag lova.. Många män har fattat tycke för den och jag förstår varför. Jackan finns i både denna färg och även i svart.. Båda två är lika populära faktiskt..

Jag säger detta med min egen erfarenhet, jag har jobbat väldigt mycket på Herr och jag gillar den avdelningen skarpt. Det finns sååå mycket snygga kläder till män alltså, vilka kombinationer man kan göra..

För att komma till saken så kostar denna underbara jacka 398:- vilket egentligen inte är någonting för er Herrar (det säger alla grabbs i kassan) haha..

Vad väntar du på? Du kan även beställa den HÄR!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0