redlight

image2008
jaa, vad kan man säga, jag har fortfarande ont i min näsa. Det känns som om hela näsan är svullen, haha... men det för med sig något gott, eller som vi kan säga: fördelen med detta är att ALLA människor/bilar/cyklister etc stannade för mig idag när jag cyklade.. jag menar rudolf i röda mulen kan slänga sig i väggen. Här kommer Malin: "Det vandrande/cyklande rödljuset". Japp, Tvärnitar framför mig vart det idag.. hahaha.. nja, kanske inte - ibland kan jag överdriva saker och ting lite lätt men ändå..

åter till verkligheten, har vart på gränby och handlat bananer och kräm, stoppa PRESSEN jag köpte faktiskt inte en endaste liten godisbit. Har insett att jag lägger alldeles föör mycket pengar på det och nu har jag inte så mycket att jag kan handla godis för 500kr/mån. haha, eller nästan.. jaja, jag var sugen men ack ack.. Middag hos Frank idag, korv och makaroner står på menyn. Vic o jag våldgästar när Samuel är i Egypten.. :P


Kommentarer
Postat av: Therése

gud jag köper också alldeles för mkt mat, godis, o annat onyttigt för mina pengar :( köper det mer än kläder.. buhuuu

2008-02-04 @ 22:12:51
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0