swedencontest

image2072
Ja, när Johanna hade kommit hem till mig igår sprang jag runt som en galning och skrek "jag har inga kläder.." nej jag har inte det. Det var verkligen hur längesedan som helst jag shoppade (okej för en vecka sedan) och jag känner att allt jag har, nä, ingenting passar, ingenting VILL passa. Jag får panik, springer runt och yrar. Det enda jag letade efter var någonting snyggt transparent. Och nä, jag hade ingenting. Då hittade jag denna kofta som hade prislappen kvar och allt. Supersöt och snygg. Den fick agera transparent och under hade jag en svart spetsbh. Klockrent, tyckte både jag och Jo. Yes! En svart kjol till och jag var redo. Enda missen här var ju att koftan var så pass fallig nertill så att det blev en stor knöl innanför kjolen, men det gick ändå...

Johanna (vi) fick parkeringsböter igår. Haha, grymt kul! Johanna sprang ut och sa: "NEEEJ, jag vill INTE HA DEN!!" och till slut gav han med sig och rev den, istället kom det en kille förbi och sa att vi fick ställa oss på hans parkeringsplats. Vilka underbara människor det finns ibland. Vi blev glada och 350:-. rikare bara på ett ögonblick. Stackars de andra bilarna som alla fick böter på samma ställe - höhö

Kommentarer
Postat av: Anni

NICE!

2008-02-11 @ 18:12:23
URL: http://annihoney.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0