thewashing

jag kliver alltså upp i tid idag för att tvätta.. och jag gjorde det också. Tröttsamt. Gick iväg i enbart en vit snobbenmorgonrock (javisst den har x antal år på nacken, men den är dock väldigt fräsch med tanke på att mamsen alltid tvättar den för att hon tycker den är ofräsch, saksamma) och mina boots. Haha, något fult med vita bleka ben utomhus denna tid men hey, vad gör det.. Jag traskar på och tvättar, fyra maskiner. Tillrågapåallt stryker jag också tvätten senare, jag drar fram strykbrädan och sätter igång järnet. Vad har hänt med mig? Jag tycker till och med att det är roligt. Det är kul att vara vuxen, när man gör sitt eget. Jag är glad för det!

Har precis kommit hem från staden nu och ska äta lunch. Är så fruktansvärt hungrig om jag ska vara ärlig. Shoppade rejält mycket på mitt kära h&m. 1500:-, jag betalade 358:- Hoho, ibland är det bra med bonuscheckar och lite annan bonus. Gillar det skarpt!

För er som är intresserade kommer ett inlägg om shoppingen lite senare idag.. Pasta och köttfärssås ska jag äta nu. Jo jag tackar.. Sedan måste jag handla idag också.. Mycket mat, har trots allt 10%.. Och btw. det är 4,9:-/hg på ica. Hurra!

Kommentarer
Postat av: AdeleSiljemark

Läs om mig, mitt liv och alla galna saker som händer runt omkring :)

2008-02-22 @ 13:55:13
URL: http://adelesiljemark.blogg.se
Postat av: Marina

Oj det var bra rabatt!

2008-02-22 @ 14:02:06
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: MALIN

AdeleSiljemark: Ja men det ska jag verkligen göra ;)

Marina: Haha, jaa, men det var med bonuscheckarna också :P

2008-02-22 @ 16:53:07
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0