today

image2079
image2080
image2081
Jahaja, en dagens var det idag också :) Haha, mina besökare har lämnat min blogg läser jag nu. Jahapp. Jag är tydligen inte intressant längre. Det var typiskt. Till er snyggingar som fortfarande läser den: Tack tack! Fortsätt så, jag gör så gott jag kan, men tyvärr kan jag inte blogga från kassan på h&m. Jag trivs ändå hur bra som helst :)

I framtiden vill jag ändå jobba med en blogg. Det är min dröm. Tills vidare kan jag skriva lite saker om mitt klädval och det är då kjol - monki, tröja - ginatricot och mcboots - wedins.. ja resten ser ni. NU ska jag boka biljett, försöka i alla fall, jag vet EJ hur man gör!

Kommentarer
Postat av: Anni

Snyyyggt! Älskar den där kjolen!

2008-02-13 @ 23:21:04
URL: http://annihoney.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0