yesterdayallmytroubleseemsofaraway






Jag och Johanna satte oss vid ett bord män och vad hittade vi där om inte ett gäng till colaburkar. Det var värt ett foto. Jag som tar tid på mig att knäppa bilder var inte poppis under en längre stund där. De var törstiga och fick inte röra alls. Ljusstaken stod i mitten och jag såg ingenting. Isak kom då på den smarta idén att snurra den. Han har iq den mannen. Haha, sedan kom det två tjejer till och joinade, Hanna och Andrea. Ni är SNYGGA MÄNNISKOR!

ps. Jag har vaknat. Haha, eller ja, det kanske ni förstod..

Kommentarer
Postat av: k

jag har missat nått nu, var har du fått jobb? hm?

2008-02-09 @ 13:23:08
Postat av: MALIN

k: haha, ja precis! Eller jag har börjat där nu, vi får se hur länge jag får det :D

2008-02-09 @ 13:38:01
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0