3/1

image1807

Åh vad det var mysigt ute idag. Det snöade till och med, perfekt värme - dock lite kallt faktiskt! Men det var som sagt bara mysigt. Vic och jag gick runt på stan och släppte av min faster och farmor för att de kunde gå runt litegrann också!

Alltså jag har så roliga kommentarer, måste nog börja anteckna dem så att jag kommer ihåg de! HAHA, alltså det brast för oss alla i bilen. Hon är så rolig!

MALIN, DU ÄR JU SUVERÄN, (haha, farmor tycker att jag är så duktig som hittar här i uppsala, utan att ha bott här tidigare. Jag tycker inte alls att det är svårt faktiskt, bara kul att köra bil här! hur kul som helst!)

image1808

Jag körde en "slapp" outfit idag. Hur skönt som helst i detta kalla väde, dock tog jag på mig en svart cardigan över också! I alla fall ljusa jeans från h&m (litebaggy) och tee från ginatricot. Jacka från vermoda och halsduk från ginatricot. Skor dinsko.

image1809

image1810

image1811

image1812

image1813

haha, jag började precis snacka på den sista bilden. Aja, i alla fall så var det en trevlig stund på stadens gator. Alltså hjälp, jag har verkligen klivit upp runt tolv VARJE dag nu, skärpning MALIN! Justdet, ska lägga in bilder på mig i sloggibh och strumpbyxor lite senare. HAHA min nattutflykt sådär inatt. Jag är galen! Just nu har vic kameran och de är på ikea, men jag orkade inte följa med så jag åkte hem, VA? MALIN ÅKER INTE PÅ IKEA? DET HÄNDER BARA INTE!

Däremot hittade jag godispåsen som min faster gömt för mig, och jag åt upp det! AH vad jag har ont i min mage nu! haha, men det var gott.

Kommentarer
Postat av: sara

HEJHEJ! Ville bara säja att du är grymt cool,MEN jag tycker så här:
du passar bättre i lockigt hår och
du borde plocka dina ögonbryn mer! gör dem tunnare
MVH Sara

2008-01-03 @ 23:19:03
URL: http://fgrh
Postat av: MALIN

sara; Hejsan Sara! Jaså det säger du? haha, ja alla kommentarer är varmt välkomna. Jag ska alltså ha lockigt hår och tunnare ögonbryn? Ja vem vet, en vacker dag gör jag så! :) Har faktiskt haft mycket tunnare ögonbryn men nu har jag bara låtit de få växa och ska jag vara ärlig, är det faktiskt snyggare, tro mig! ;) Tack du glade! kram!

2008-01-03 @ 23:57:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: sanna

Tycker nog med att du ska tunna ut brynen lite. Men tror jag vet vad felet är som gör att de ser lite konstiga ut. När du målar måste du försöka måla på brynen, du får kajalpennan på huden bakom och när du gör grimaser reser sig blonda brynen upp och färgen ligger bakom. och en sak till, tror det är bättre att du använder en brun kajal, den du har nu blir nämligen grå på dig antagligen eftersom du inte kan ta i så det blir helsvart för det skulle se skumt ut me blont hår. Men brun penna blir ju bara ljusare brun om man inte tar i för mycket....ok snälla ta inte detta på fel sätt, ville bara ge dig lite tips. har själv blonda ögonbryn och har fått experimentera lite för att få det att se naturligt ut..snubblade in här genom klings blogg, hoppas killen, magnus eller vad han nu heter hör av sig till dig..kram

2008-01-04 @ 21:46:03
Postat av: MALIN

sanna: Tack tack för tipsen! haha, alltså det måste verkligen vara något stort fel på mina ögonbryn! Men ah, alla tips är välkomna ;) Och brun kajalpenna kanske inte skulle vara så dumt ändå? Ja jag vet inte! Tack igen bruden! OCH JA, haha, det hoppas jag med. För hans eget bästa! hahaha :) kraaam!

2008-01-04 @ 22:02:39
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0