6/1

image1877
image1878
image1879
image1880

Ja, såhär var det tänkt att jag skulle se ut, haha eller jag gjorde det, men gick som sagt hemåt. Nu sitter jag här och lyssnar på sunes jul. Jag älskar de människorna! Ska dricka cola också, vill få bort magknipet totalt! I alla fall var det monkikjolen som prioriterades idag. Till det tröja med klädda knappar från h&m, strumpbyxor från h&m, boots wedins, jacka/kappa från veromoda och samma gamla vanliga väska, jag orkar aldrig byta! haha.. + halsduk/sjal från h&m

Ja just det jag ska visa er hur det ser ut i mina utspridda garderober också. Det får bli någon gång i veckan. Foton är tagna, så det kanske vore något skoj inslag bara! Jaja.. Nog om detta. Förtillfället lyssnar jag på musik igen. Min mobil kan äntligen få iväg lite ljud. Jag förstår inte, ringde runt till alla och INGEN visste vad som var fel. Helt plötsligt igårkväll när jag skulle sätta igång den och playade bara startade det. Haha, sjukt bra!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0