andsosheflewaway








Detta är min dröm. Jag vill såå gärna åka hit. Förstår ni möjligtvis vad mäktigt det skulle vara?? Ja precis, jag behöver pengar. Men ge mig pengar då! haha, jag är såå taggad. Många gånger ångrar jag varför victor och jag inte tog en trip utomlands medan vi fortfarande var tillsammans och hade presentkort. Ha, men så blev det inte. Nu sitter jag här med ett pkort själv och får väl ordna en liten resa till London eller något - i min ensamhet. Är ni taggade att följa med? (jag återkommer strax med mer om London...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det skulle vara en grym upplevelse får jag hålla med om!

2008-01-22 @ 13:57:56
Postat av: MALIN

Sofia: Ja verkligen, följ med mig ner dit tack :) haha.

2008-01-22 @ 14:06:34
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0