andthenetworks

Jag ber om ursäkt för att det blir så dålig uppdatering, men jag klev faktiskt upp för att skriva några roliga inlägg denna morgon - men ahapp, det fungerar inte - IGEN!? Jag blir galen. Fram och tillbaka hela tiden. Internet? Skärpning tack!

Idag kommer i alla fall mamsen och papsen. Är så otroligt glad över det, saknar dem rejäält mycket. Åh, det kommer bli kanon! Imorgon ska vi till ikea och skaffa mig en säng, sådär snabbt på morgonen innan de drar vidare till Göteborg. Jag tänkte minsann följa med, men det blir inte av ändå. Jag håller mig på hemmaplan. Har en del att ta tag i.

Förresten hittade jag min kalender också. Äntligen! Sitter och fyller i den här och nu. Veckorna är späckade och ändå har jag inget jobb. Frågan lyder: Vad gör Malin på dagarna? Ingen som vet, nej ingen som vet...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0