athomeagain

puuh, vilken dag. Hur mycket människor som helst på stadens gator. Trevligt ändå! Jag hittade lite smått och gott men gladast är jag över mina nya braxer. Chinos även kallade! Beige också, som passar PERFEKT i vår/sommar. Har länge väntat in dem så att säga. Var där med Johanna först och sa att de där ska jag ha, dock 1300:-. Tycker att det var lite dyrt. Så en dag blev de nedsatta till 650:- yippie! Men jag köpte dem inte. Idag var det 75% på weekday och gissa vad de kostade då? Jo 325:- HAHA; det är billigt! Jag var nog lyckligast av alla där inne. Slet till mig ett par small och gick in och provade. Perfekt! Jag tänkte dock "jag hänger tillbaka dem och finns de kvar köper jag dem senare". De fanns kvar, jag köpte dem. Jag ångrar inte en sekund. Jag är KÄR!

En väska, hårsmycken och en tröja plus den där "tee+kjol"-grejen blev det också. Bilder kommer sååklart. Nu är jag hungrig minsann. Köpte mig bananer på stan och har nu ätit några chokladbollar! Debbie sa bara: "Malin de finns i gbglasslådan inne i kylen" TAACK skrek jag tillbaka!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0