awomansrightforshoes

jag har köpt sex par skor idag. SEX PAR. Jag är glad glad glad. Alla är riktigt snygga dock är två likadana. Jag menar det. Här snackar vi inte det där med att det skiljer en klack eller så. De är splirrans lika. Lika spetsiga, lika svarta, lika allting, förutom då att det ena paret har en rad med snörningen och det andra paret har två rader. Typ jordens onödigaste köp egentligen men jag fick dem gratis. Haha, en dag kan man väl i alla fall byta till det andra paret då.

Sex par skor varav alla svarta. 700 kr blev det. Malin kan shoppa minsann... Bra va? (nu frågar jag inte min mor som jag så vackert säger var dag jag pratar med henne "Nej mamma, jag ska inte köpa mer saker nu, nu ska jag spara" det låter såå bra när jag säger det och sedan dagen efter köper lite smått och gott men hey, livet är till för detta! Maybee) Jag frågar alltså er andra!


Kommentarer
Postat av: Emma

700 kronor för 6 par skor är ju ingenting :)

2008-01-29 @ 18:19:15
URL: http://aboutemma.blogg.se
Postat av: MALIN

Emma: Haha, nej eller hur. Det är verkligen INGENTING! Jag är överlycklig. Du kommer snart få se dem! :)

2008-01-29 @ 19:04:57
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0