ben&jerrys

ska vi köra en klyscha? Okej, det enda jag önskar mig just nu i min säng är denna underbara glass. Jag har aldrig ens smakat någon men jag kan tänka mig att den är god. Godare än allting man någonsin ätit ungefär. Jag vill ha glass glass glass i stora lass tack. Det enda jag gör är bara att ligga ner och då är datorn min favoritsysselsättning, man hittar många nya bloggar :) Ni som inte har någonting att göra får gärna köpa en till mig, jag betalar!

Vilken smak är godast? Jag har själv ingen aning... Men jag får nog ner de flesta!

Kommentarer
Postat av: Marre

Allra godast är Cinnamon buns, som var mitt knark i LA. Finns inte i Sverige än.

2008-01-24 @ 21:45:04
URL: http://marregoeswild.blogg.se
Postat av: MALIN

Marre: jaså den är god? :) Åh vad härligt att höra, en sådan skulle man haft precis nu då! :D

2008-01-24 @ 22:12:40
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0