Bilder kom igen!

Nu försöker jag lägga in bilder, men bloggen är inte lika taggad till det faktiskt! Klockan halv tio väcktes jag av att det plingade på dörren, och Debbie skrek att jag skulle öppna. "NEEEJ, jag är ju naken" skrek jag tillbaka och låg kvar. Hon gick och öppnade och jag hör hur hon säger. "Oj, tack så mycket". Då kom jag genast på vad det var och det var mannen som skulle fixa en glasskiva till kylskåpet. Vi fick den alltså. Gratis! Den kostar egentligen ca 500:- Gunilla hade sagt till mig tidigare i veckan när han kom förbi att jag skulle säga till, "För du kan det där mycket bättre än mig, du vet hur man flörtar" O ja, det gör jag. Och jag har precis tjänat 500 spänn. Inte illa!

Kommentarer
Postat av: sanna

blogg.se krånglar alltid när det gäller bilder;P Ha en fin fredag =)

2008-01-11 @ 11:11:36
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: MALIN

sanna: jaa, verkligen! NU e jag arg ;P haha, tack detsamma sanna! :D

2008-01-11 @ 11:34:36
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0