Dagens träning

Eftersom jag har så fruktansvärt ont överallt i stort sett blev denna dags träning ingen höjdare. Febern försvinner aldrig men jag får panik av att bara sitta och inte göra någonting. Ibland är det skönt om det är ett roligt tvprogram men annars - usch. Jag tog mig alltså till Frank runt halvsex sex tiden och sedan var han lika otaggad. Haha, han SOV. Jag klev bara in och skrek "hallå" Inget svar. HAHA, så kul. Han ligger där och fläkar ut sig med sin vältränade kropp! I allafall snackade vi ett bra tag och sedan bar det iväg till gymmet runt sju. Tränade effektivt säkert 20 min, oeffektivt 45 min. Haha, kvart i åtta bestämde vi oss, efter att ha tränat rygg färdigt, för att sola. Han somnade i solariet och jag var färdig 30 min innan honom. Och väntade och väntade!

Det bästa med att komma hem var de nybakta chokladkakorna, jag har inte bara ätit en.. :) Sedan det vanliga målet som består av (för er som vill veta)
- Vaniljfil& Hallonkräm, blandas till en gegga a la Malin
- Två mackor med ost och medwurst
- Vatten (eller ibland oboy)

Smaklig Måltid :) - plus alla kakorna då!


Kommentarer
Postat av: hemlig

malin, det är så underbart att ha dig tillbaka.

2008-01-16 @ 21:54:53
Postat av: En snygg tjej.. ;-)

Ja, nog har Franken en snygg kropp alltid..!!kanske Uppsalas hetaste för tillfället(:-P)

2008-01-17 @ 21:13:50
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0