Ett inlägg till allmänheten

Nummer 1: Jag vill verkligen tacka er alla som kommenterat om inlägget här nedan. Det känns verkligen roligt att läsa att ni förstår och samtidigt bara vill en väl. Tack än en gång!

Nummer 2: Jag tycker det är tråkigt att läsa bloggar där man skriver/härmar samma saker som andra skrivit. Jag menar kom igen, kom med någonting eget. Det är så mycket roligare att läsa :) Jag ska verkligen bli bättre på det och jag känner att inte alls har härmat någon på väldigt väldigt länge. Eller härmat och härmat, kopierat rent ut sagt. Jag vill vara unik och stå fast vid det jag har att säga. Det är viktigt!

Nummer 3: En resa till Götet nästa helg skulle sitta perfekt nu, och ja, jag kanske gör det också! Det vore så kul, längesedan jag var där. Jag har en plats i bilen, jag längtar. Ska jag? :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0