Ett nytt år är här

Först och främst vill jag hälsa från Maria ett riktigt gott nytt år ;D Det känns bra! haha, nu e hon nöjd! Och för det andra, sitter vi nu här hemma hos Johanna, okej, hon har nog jordens mest grymma hus,. Hur läckert som helst och sedan en snygg mac också för den delen, jag gillar den och försöker förstå mig på den också. Haha, det går la bra! Det bjuds på riktiga saker som godbitar. Johanna hon kan hon!

Okej till det tredje. Jordens mest grymma nyår. Det blev hur bra som helst. Jag visar bilder imorgon, Hanna har fotat och kul har vi haft det, skrikit och liknande. kul kul! Tolvslaget firades i Guds närvaro. Vi bad för en förvandling och jag bad specifikt för att denna blogg ska göra så mycket. Min högsta dröm är faktiskt, eller vi säger såhär. Jag har ett mål. Ett mål i denna blogg. Att jag Malin verkligen ska nå ut till EN ENDASTE människa per månad. Att denna person ska känna sig träffad, att denna person vill ha en relation med Gud. Jag tror och hoppas på det i Jesu namn. Alla frågor är förstås perfekta, dvs. det finns ingen fråga som är dålig. Så är det bara. Jag säger inte att alla ska börja kommentera utan jag säger att vill ni får ni :) haha..

Jag älskar i alla fall Jesus mest av allt. Jag älskar att jag har en sådan fin relation till min konung, som dog för mig på golgata. Han dog för mina synder och han dog för att jag ska få ett evigt liv. Jesus Tack än en gång! tack för golgata!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0