fridaynightout

image1938
Det var verkligen roligt igår. Inte minst att höra Mattias predika om alla negativa tankar man som person egentligen bär på utan även att träffa alla roliga människor. jag ÄLSKAR fredagsmöten. De är perfekta. Perfekt med människor. Jag förstår inte att man som är kristen och lever ett sådant liv ändå inte går på möten. Jag förstår det inte. Det är ju det mest underbara som finns och man behöver det verkligen (säger jag som nästintill inte gått på ett möte på månader). Jag har verkligen förändrats. Nu känner jag att jag kan göra vadsomhelst. Jesus hjälper mig. Det gör han! Jag sitter till och med och antecknar på möten och jag har till och med tagit tag i min bibelläsning. HALLELUJA! Och vet ni vad: Jag brinner för det nu! Jag älskar det! Det är KUL!

Vid matbordet idag när vi precis börjar äta:
"Nej Frank, vi måste ju be för maten"
"Braaa MALIN, bra tänkt, det gör vi"
"Gode Gud välsigna maten i Jesu namn, AMEN"
"Nu lever vi såhär Frank, nu tar vi tag i allt"
"Ja det tycker jag verkligen, Bra! Bra taggat!"

Det är underbart. Något mer som är underbart är min klänning som jag köpte från h&m trend igår. Hur snygg som helst. Turkost spås bli färgen i vår/sommar och jag var inte sen på att köpa upp mig med ett plagg. Den är tulpanformad och har en kort dragkedja bak, upptill på ryggen. Supersnygg! 298:-

image1939
image1940
.. och jag hade till och med mina platådojjor till detta. Kalas! Jag blev bara 183 cm över marken! haha. HEMSKT LÅNGT!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0