inalanya

image1963
jag kör en favorit i repris helt enkelt. Här var man brun, haha, det var längesedan jag såg ut så faktiskt, men det var härliga tider. Jag och Vic + Simon och Frank. Hur kul som helst. Jordens bästa väder också, helt makalöst kul. Ja just det, mitt hår var förstört av vattnet i poolen, ni ser att det ser blött ut? Weell, nej det var det inte, helt förstört. Det var torrt men nött på ett sätt. Hemskt! Jag kan verkligen rekommendera er att åka till Turkiet, jag har vart där två gånger men kan även tänka mig en tredje. Vädret är alltid bra där!
image1964
vic och jag i sängen på grabbarnas hotell. Det var så otroligt varmt. Haha, jag ser ut som en kräfta i jämförelse med min kära kusin. Hon blir alltid såå otroligt brun, jag blir inte brun på samma sätt utan min brunfärg kommer några dagar senare. Från början är jag en räka. Så det kan gå..

Kommentarer
Postat av: catharina

vad härligt med värme:)

2008-01-24 @ 18:34:26
Postat av: carrobarro

haha, jag blir aldrig brun, jag blir bara rosa xD

2008-01-24 @ 19:07:28
URL: http://najsnojs.blogg.se
Postat av: VRS

Tillhör du "livets ord"?

2008-01-24 @ 19:26:24
Postat av: Johanna

Jag vill me åka utomlands och bli sådär brun...

2008-01-24 @ 19:29:03
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se/
Postat av: MALIN

catharina: jaa, verkligen! man längtar lätt tillbaka :D haha..

carrobarro: haha, alla e vi olika, och det är väl tur det!!

VRS: nej det gör jag inte, men jag ser fram emot dagen jag gör det - på riktigt!

Johanna: Köp en biljett bruden! haha..

2008-01-24 @ 19:35:27
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0