inthekitchen

"Frank hur vet man när köttbullarna är klara??"
"Jaa, de ska vara varma.. "
"... det är dem!!"
".. och ha en yta...!"
".. det har de verkligen, :)" Nöjd är jag här
"Bra Malin, då är de klara.."
"Okej, jag låter dem ligga och stå ett tag...."

HAHAHA, ett skratt uppstår, "ligga och stå"
"Maaalin, det måste du skriva in i bloggen, dagens citat"
"Jag springer på en gång ;) " haha.. Nu ska jag återgå till köket. Pastan måste bli färdig nu snart. Jag har dukat. Har även hunnit med att träna idag och efter det ringde Frank och frågade om jag kunde följa med och handla inför kvällen. Självklart. Vi köpte det mesta och ikväll blir det kalas kul. Franken har ju fyllt år och en massa gäster är bjudna. Välkommen ni också!

btw. VEM ÄR HAN? HJÄLP!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0