itsallaboutme

Namn: Malin
Födelsedag: 19 September
Hemstad: Örnsköldsvik
Ögonfärg: Blågröna, tror jag?
Hårfärg: Blondin uti fingerspetsarna
Stjärntecken: Jag antar att det blir jungfrun?
Skostorlek: 39. Bigfoot.
Längd: 171,5 jag har vuxit minsann..
Är dina föräldrar skilda? Nej nej! De är kära som bara den :)
Skor i dag: Mcboots, mina små älsklingar
Mål för året: Möjligtvis äta bättre och bättre då, inte LIKA MYCKET sötsaker.. kanske?
Det första du tänker på när du vaknar: Ännu en dag.. :P haha.. och sedan somnar jag om.
Piercings: Bara i öronen.
Tatueringar: Nej tack!
Vad vill du bli när du blir gammal? En underbar mamma. Det är min dröm.
Drömjobbet: Att alltid få jobba med mode
Favoritmat: Kyckling, you name it.
Sport: Gym gym gym, jag älskar det!
Glass: Jag älskar glass. Ja tack!
Godis: Typ allt utom lakrits
Låt: Your song
Helgdag: Fredag är ändå bäst. Nu är alla dagar helgdagar för mig :)
Årstid: Vår

Senast du...
Skrattade? Alldeles nyss, vic berättade lite saker här..
Grät? I måndags. Skönt var det!
Kollade på film? Alldeles nyss, jag var nära på att gråta där också :P
Drog ett skämt? Det gör jag ganska ofta, dock inget konkret jag kan komma på nu...
Sjöng en sång? Denna morgon i duschen. Nice nice. Jag sjöng på! :)

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? Träd som håller på att kolavippa. De ligger nästan ner av stormen
Lyssnar du på musik nu? Nej, det är tyst och stilla allting.
Vad har du på dig? Bara en morgonrock :D Skönt skönt!

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Nej, jag dricker inte alkohol och har lika roligt ändå! :)
Rökt? Nej, inte det heller.. är jag tråkig då eller är jag smart?
Shoppat? Haha, nej då! Jag shoppar ALDRIG?
Bakat? Öhm, jag sa faktiskt att jag ska baka någon gång nu framöver. Min faster jublade, men tror dock inte på vad jag säger...
Motionerat? Gymmat, ja visst?
Solat? Jaa, senast idag!
Pussats med någon? Det också :)
Pratat i telefonen mera än i 60min? Nej det har jag däremot inte.. Vadå ansträngande?

Listan hittade jag hos Louise

Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

riktigt snygg blogg du har!

2008-02-01 @ 00:09:57
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Helena

Kul, nu vet man lite om dig!Sov gott, natti, natti!

2008-02-01 @ 00:29:42
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: MALIN

shopaholicmamman: haha, tack så jättemycket vad glad jag blir :)

Helena: ja men precis, alltid något och jag får säga till dig: godmorgon! :)

2008-02-01 @ 11:18:51
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0