Jobb&Flytt

Olala. Sa jag förresten att de ringde från h&m i Uppsala igår? Näheääpp! Haha, tänk det ni. Jag bara sitter hemma och helt plötsligt ringer det. Thankyou God. Jag tror på att det var Gud som hjälpte mig. I fredags på mötet sa han det att vi ska kasta alla våra bekymmer på herren. Jag gjorde det och tänkte inte mer på det. Mamma ringde och sa att jag måste ju börja söka jobb och allt. Jag sa: Nej. Jag har kastat alla mina bekymmer på Herren, han kommer att ordna detta. Du är ju galen, du måste kanske göra en liten ansträngning fick jag tillbaka.. Men se så det går. Då ringer de minsann. Dock inte aktuellt förrän lite senare i år. MEN huuh, kan livet bli bättre än ett jobb på h&m? Nu ska jag söka lägenhet. Nu är jag taggad till att flytta. HJÄLP MIG TACK!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till jobbet! :) Lycka till.

2008-01-18 @ 11:09:43
URL: http://shine0n.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0