Mail av mamma:

haha, ingenting blir privat när man säger någonting till mig, det vet alla!

Hej sötnos!


Hoppas du mår bra och inte äter för mycket godis. Inte bra inte bra!! .o)

Jag har hittat ett par fantastiskt sköna "torgvantar" där hemma som jag har på mig just nu på jobbet. Äntligen slipper man frysa ihjäl....

Naturligtvis fick jag frågan om var jag köpt dem och jag svarade glatt...ingen aning det har min dotter gjort. Var köpte du dem någonstans?


Nä, åter till statistikens värld


Kyss & Kläm

Mamma

Ja, hon tar alltså mina grejer, fritt fram, jahapp! och vad kan jag göra femtio mil ifrån? Ingenting! haha, det är tacken det. När katten är borta dansar råttorna på bordet. Hahahahahaha..
Och sedan får jag en uskällning av mor att detta ligger inlagt, eller så säger hon till hela hennes avdelning att kolla in min blogg, ja, det låter som en bättre idé. Jag får då mer besökare! LÄNKA HIT! haha..

Justdet, jag hade nytt besöksrekord här om dagen. Tack tack!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0