Malin - gör någon nytta!

Haha, den stora skillnaden mellan killar och tjejer - deras kvällar tillsammans. Okej jag har spenderat denna ljuvliga lördagskväll hemma hos Frank och Samuel, tanken var den att jag skulle förbi och hämta min väska men jag blev kvar haha, de får dras med mig. Plus Att Rickard var där också. Tre killar och jag. Vi hyrde film- Wallander, jag tycker om sådana filmer, och åt. OJ vad vi åt. Varma mackor (som jag fick bre smör på minsann, fick mig ett slag i ryggen av Samuel - "Malin stå inte bara där, gör någon nytta! Bre mackorna kan du väl göra?" haha.. Ja visst! haha, men sedan fick jag en till efter det "Men aah, det syns att en tjej har brett dem - det var tydligen för lite smör! Haha, istället öste jag på med ost. Goda blev dem. Tre var. :) Sedan blev det popcorn, chips, dipp och godis.

Väl hemma här kommer jag in till fyra brudar i köket som sitter och spelar spel och dippar grönsaker. Haha, det är verkligen skillnad. Och vet ni vad? Jag trivs bäst i killars sällskap ändå. De är såå roliga!


Kommentarer
Postat av: Elizabet

jag håller med. det är stor skillnad och JA det är roligare å umgås med killar:P

2008-01-13 @ 13:28:10
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Linn

håller också med. det är nog därför jag har så få bra tjejkompisar umgås mest med killar

2008-01-13 @ 17:29:57
URL: http://osterberglinn.blogg.se
Postat av: Anonym

då man får mest uppmärksamhet?

2008-01-14 @ 12:06:09
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0