Malin Is Back

Mina Damer & Herrar. Jag har fått upp min glöd igen. Nu ska jag ta tag i detta - på en gång. Kanske inte, för att jag håller på att somna. Men jag gillar designen nu, är den godkänd? Vad kan göras om? Göras bättre? Ja, jag vet att storleken på texten ska förminskas och liknande, dock fungerar det inte nu, gör det imorgon!

Nu ska jag dra iväg Vic från min säng, hon har nämligen lagt sig tillrätta där medan hon pluggar. Jag ska ha sömn minsann!

I telefonen
Mamma: Alltså med tanke på att det är så dyrt att hyra släpvagn är det nästan bättre att vi köper en ny säng till dig..
Malin: Va? Får jag? :)
Mamma: Ja, pappa och jag har pratat om det och det blir ju nästan billigare. Är det okej?
Malin: JAAA! skit i min säng som jag har där uppe liksom!! haha, jag blev väldigt glad minsann. Man tackar INTE nej till en ny säng bara sådär.
Mamma: Jag trodde inget annat :) haha.. Och då har vi en säng här när du kommer HEM!


Pss. Jag är väldigt glad över alla som kommenterat. Tack! Jag blir återigen Taggad på nytt! Olala :)

Kommentarer
Postat av: hemlig

bra för jag älskar ditt liv malin ;)

2008-01-17 @ 18:32:25
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0