Natti natti folks

Klockan är verkligen över läggdags. Men jag vill blogga. Oj vad jag är pigg. Jag är arg på Vickis som GLÖMDE min väska ändå, jag som skrivit såå mycket i min anteckningsbok där - som jag skulle blogga om. Nu har jag ingenting! Eller jo, litegrann! För det första var jag på möte och där, mitt i tystnaden och när mattias predikar, river jag ner ett bord. Det hördes i HELA salen och jag höll på att dö av skratt - Hanna också, hon satt bredvid! HAHA. För det andra åkte jag hem till Frank senare och sedan skulle Jonas och jag hämta spel men när vi skulle tillbaka fick vi inte komma utan de skulle lägga sig så Jonas och jag drog lite spel här hemma. Som slutade nästan alldeles nyss. Spel är skoj! För det tredje har jag även tagit bilder. HAHA, jag är makalös. För det fjärde har jag ätit hur mycket som helst inatt, de säger att man inte ska äta efter klockan åtta - men vem bryr sig? Jag är ju hungrig. Hemma hos Frank åt jag Samuels crunchy. Haha, jag älskar dem! Får nog köpa en ny kartong till honom snart vava. Till det blev det vaniljyoghurt - även det en storslagen favorit faktiskt. En macka ockå. "ÄT bara Malin" sa Frank :) Tack sa jag! haha.. Nej nu, Godnatt!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0