netpain

Jag avlider, men internet har varit bajs på senaste tiden, rent ut sagt! Därför har jag idag tagit mig hem till F&S för att sitta och blogga ikväll. Haha, jag känner att jag behöver det. Tog tillochmed med mig sladden för att föra över bilder. Hoppas på att det går bra!

Idag har i alla fall dagen flytit på som bara den, i sängen var jag väl runt tre, klev upp kvart i tio, klockan elva åkte jag in till staden - lämnade in CV och sedan lämnade tillbaka en snygg rutig skjoorta (den var för stor) - hem igen och det blev FRUKOST en stor sådan. Med fyra tjejer till :D Efter det direkt träning med Frank och sedan åkte vi iväg på innebandymatch. HUR KUL SOM HELST! Jag älskar innebandy och vill bara springa ut på planen själv och spela faktiskt ;) I pausen köpte vi choklad och bananer och sedan var det match igen. Det var så kul med tanke på att det var ÖVIK laget mot Storvreta. ÖVIK VANN!! Vi hejade på :) Sedan åkte vi hem till mig men hämtade bara maten och nu sitter vi då här eller jag sitter här, Frank lagar maten, han är bättre än mig :P haha.. Kyckling och pasta - jag avlider av hunger! haha.. Som sagt, räkna med inlägg nu och imorgon får jag trådlöst på min dator. HURRA! Då blir det bloggning every day! Tack till alla fina kommentarer ÄN EN GÅNG! Ni är helt underbara ska ni veta. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Är du och Frank ett par? :)

2008-01-19 @ 18:28:01
Postat av: Anonym

Emma: Jag vet att man kan tro det, men NEJ det är vi inte :) haha, vi är jordens bästa kompisar helt enkelt! Kul har vi också för den delen! Han är en barndomsvän!

2008-01-19 @ 18:55:37
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0