Ny dag means Nya tag

Nu är det verkligen natt. Men det är också sköönt att bara sitta här. Vänta. Tyst? Tyst är ordet. Det är knäpptyst. Jag vet att Vic håller på att plugga med någonting där uppe but still: Knäpptyst! Ibland är det skönt faktiskt. Som inatt. Imorgon blir jag barnvakt. Debbie är sjuk, jag är barnvakt. Se där se där. På kvällen möte - jag älskar det! Nu sängen; Godnatt

Ursäkta mitt prat som en lågstadieelev, dvs. KORTA MENINGAR. Jag gillar det faktiskt ändå! Du får tycka vad du vill :)

Förresten fick jag en tidning idag. Haha, stackars hon som prenumererar på den. Hon får tillbaka den ifall hon vill ha den, så säger vi. GODNATT igen!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0