thefridayday

image1934
image1935
image1936

Denna dag vaknade vi, jag mamma och pappa, av att Victoria kommer ner och sätter igång letandet efter en adapter i vardagsrummet. KLOCKAN ÅTTA! haha, hon är galen. Johanna kom också och de skulle sitta med deras PA och hade inte adaptern. HJÄLP! Jag var hur trött som helst och vägrade kliva upp. Senare kom Johanna ner och kramades - SÅ MYSIGT! Johanna är bäst! - och vi fortsatte surra och skratta. SÅ kul! Efter någon timme eller två åkte mamma och pappa och jag iväg för att shoppa lås till cykeln, trådlöst bredband och även MAT. "Malin, vill du gå in på kvantum?" Haha. "JAAA TACK" Älskar att veta att man slipper snåla och bara lasta i mat i korgen. Så jag handlade kyckling och pasta och mackor och fil och kräm och pålägg och godis och naturgodis och halstabletter och ALLT! haha, det var underbart, ja till och med tandkräm! Det gillas! Sedan åkte mamma, pappa och Gunilla iväg till Gbg för bröllop så jag blev lämnad ensam at home. Jag åkte då till staden och shoppade! Fynden visas senare!

image1937

Ja, jag bytte om för turen på stan ;) haha, älskar den där blommiga klänningen - det är verkligen MALIN i ett nötskal. Förresten de bilderna ovan visar ett köp jag gjorde i veckan, den klänningen 98 kr. Jag tycker nästan att det var föör billigt och man kan ju verkligen kombinera den på tusen olika sätt. Gillar att midjan Sänkts ner också. Det är grejer det! H&M trend förresten!

Kommentarer
Postat av: Johanna

naaw malin, självklart kommer ja å kramar på dej;)!! Du är såå bra å det va kul att träffa dina föräldrar oxå:)! Du å din mamam är såå lika varandra:)!
menvännen, hoppas du får en mysig kväll!" Kärlek till dej!!

2008-01-19 @ 19:07:52
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0