thiswilltellyoueverything

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
fy vale
2. Vara seriös eller rolig? jag tycker nog en kombination av de båda faktiskt :) men jag älskar roliga människor. Det är nog mycket bättre än de professorer som bara sitter och inte kan dra på smilbanden (inget emot professorer där alltså, de är mycket bra!)
3. Dricka röd eller grön mjölk? usch för mjölk. jag dricker isf oboy
4. Brinna upp eller drunkna? vilket val? jag ska alltså välja min egen död? 
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? mäh, mina föräldrar? va? vilken fråga.

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? ja
2. Sol eller måne? måne, det finns ingenting mer romantiskt än att titta på månen på en bäcksvart himmel, solen kan man ju inte ens titta på, right?
3. Vinter eller höst? vinter, snön är bättre än regn. nu är det regn.
4. Vänster eller höger? höger (annars får jag en knytnäve i näsan av min kusin)
5. Soligt eller regn? sol
6. Vaniljglass eller chokladglass? choklad, jag har faktiskt ätit mig trött på vanilj. men malin säger aldrig nej till glass vare sig det är vanilj eller choklad eller jordgubb...eller daim..

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 21:22
3. Fullständigt namn? Malin, mer behöver ni inte veta?
4. Vart vill du bo? i New York? Ja tack!
5. Hur många barn vill du ha? 2-3 det beror på smärtan att föda :P haha, nej men jag älskar barn och två skulle faktiskt vara lämpligt. Då har de varandra att förtrösta sig på. Sedan tre är ändå helt underbart och fyra och fem.. näe. Två eller tre.
6. Vill du gifta dig? självklart!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär, har aldrig rullat i hela mitt liv faktiskt
8. Har du ätit sushi? nej, är jag sugen? Nej!
9. Favoritglass? det måste vara en glass i en burk. haha, vilken som helst!
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? jag har inte tittat faktiskt, men jag tror 2-3 st.
11. Humör? helt toppen. Det är lugnt och skönt och jag har kul med det jag gör. Bloggar och läser bloggar och läser magasin. Helt underbart denna lördagskväll!

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nej
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? ja, väldigt många kramar faktiskt! haha.
4. Känt dig fånig? nej absolut inte, varför? man ska inte tänka negativt, tänk positivt!
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? nej
8. Klippt håret? nej
9. Gråtit? nej
10. Ljugit? nej
11. Blivit kysst? nej, inte det heller, tyvärr

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej nej nej!
2. Har du en hund? nej det har jag inte
3. Tycker du att du är attraktiv? jag blir inte rädd för mig själv och spyr i alla fall, det får ni tolka hur ni vill
4. Sover du helst själv eller med någon? dum fråga haha.
5. Tror du på spöken? nejduglade

Kommentarer
Postat av: Therése

den snor jag ;D

2008-01-20 @ 21:59:23
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se
Postat av: MALIN

Therezé: Ja men lätt, stjäl den av mig bara :D haha, snart ska jag verkligen komma ner och hälsa på dig bruden!

2008-01-21 @ 14:24:36
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0