Egna behov

Ja, det sägs att vi kvinnor är som mest choklad och sötsugna en gång i månaden. Ni förstår alla varför. Jag har alltså haft detta sug nu TRE gånger på en månad.. Ja... alltså tre veckor. Men det har börjat en gång varje ny vecka :P som till exempel idag.. jag kom hem och
- åt middag
- åt glass (sammanlagt från alla tre paket.. ett paket)
- tio digestivekex
- en stor fet kanelbulle
och nu då.. fil och flingor.. bara för att. Jag är inte hungrig direkt. Men gott är det!

Förresten köpte jag "thesims"klänningen idag. Jag tror att den åker tillbaka. Kommer aldrig att använda den än fast jag tycker om den. Men, hädanefter, ska jag verkligen tänka till innan jag bestämmer mig för att behålla saker.. SÅ MYCKET som är onödigt egentligen. Vilken snygg garderob jag kommer att få ;) Det som jag vill ha är ett par chinos :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0