Ett berg ungefär som Mount Everest

Godkväll
!
Jag ber om ursäkt för dålig bloggning men jag skyller på ovädret. Mitt internet har nämligen strejkat sedan dess jag kom hem och nu när jag till slut fick igång det kunde jag äntligen komma in och skriva några rader. Puh. I alla fall förstår jag varför de flesta i min trappuppgång har texten "ingen reklam tack" på dörrarna. Jag har nämligen alltid tyckt att de personerna vart otacksamma men inte idag. Idag fick jag se det framför mig. Berget. Jag ljuger inte. Ni vet Kajsa Bergkvist kan slänga sig i väggen. MALIN har tagit henne på höjden. Jag fick minsann kliva över (hoppa, kasta mig), sträckte mig och ja allt detta när jag håller i miljoner andra grejer. Där under mig (nu var jag alltså högt uppe och man såg enbart reklamen som något mikroskopiskt nedanför på jorden) låg den ena efter den andra annonsen. Ja. Jag tror att jag har hela stan i min lägenhet förtillfället. Jag lyckades i alla fall ta mig förbi högen och nu är den slängd i soptunnan. Men jag gillar reklamer ändå. De är söta.

Okej, jag kanske överdrev litelitelitegrann. Men det är bara jag. Malin. Överdrivaren

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0