familyreunion


Jag har precis snackat med en kompis i telefonen och samtidigt ringde min morbrors sambo (de har jordens vackraste unge också) och säger att DE ÄR I GÄVLE! WHAAAT? haha, jag blev så glad att jag bara skrek. Snart är de här och ska hälsa på mig. I mitt hem. Så otroligt kul! Och inte nog med det, min ANDRA morbror är precis bakom dem i sin bil. Kan man bli mer lycklig? Jag vet inte, helt obegripligt. De kommer snart, typ om senast en halvtimme. Jag har glass i frysen (vilken tur att jag gick och köpte två paket ändå).. ÅH VAD TREVLIGT! Jag har saknat dessa människor. De bästa morbrödarna i världen, den bästa suss och den bästa lilla mellis. :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0