Handen på handtaget

När jag stod där för åtta minuter sedan och höll min hand hårt om handtaget till balkongdörren hoppades jag för mig själv att det i alla fall skulle komma en kall vindpust. Nejdå! Det är varmt som en öken idag igen och vind kan man inte räkna med inom mils räckhåll.. Ni som bor i alperna kanske får en eller två vindar men inte här minsann. Och just det, klagar ändå inte :)

Det gör jag verkligen inte. Bara det att när man vaknat såhär kan det vara skönt med lite kallare någonstans. När det till och med är varmare utomhus börjar man fundera på att köpa en AC.

Idag ska jag jobba mellan 12-16:15. Det är skönt att jobba söndagar. Det bästa man kan göra faktiskt. Jag skulle kunna jobba 52 söndagar om året om jag själv fick välja :)

För exakt en vecka sedan såg jag ut såhär.. Kjolen är fantastisk, skorna likaså (tanken på att vara över 1.80 gör mig mer skärrad än glad) och om man säger såhär, jag behöver VERKLIGEN INTE jackan. Det var varmt även då.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0