Jag har blivit stor faktiskt

Nu är jag stor. Härmed har jag mina första annonser på min blogg och jag måste säga att det känns riktigt roligt :) Till att börja med vill jag presentera Yves Rocher. Den har verkligen allt du kan tänka dig om skönhet och hälsa! Och det bästa av allt är att just nu har de kampanj så att de 5000 första kunderna får varsinn solcremé. Kan det bli bättre? Jag slår vad om att ni alla faller för åtminstone EN grej.

Direktlänk HÄR -> Yves Rocher!
Kolla även på sidan av bloggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt :)

känar du pengar nu? :)

2008-07-03 @ 16:02:19
Postat av: MALIN

Man ska aldrig säga aldrig, men jag håller det helst för mig själv ;)

2008-07-03 @ 22:32:18
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0