Jag saknar HANNA!

På Riktigt! Hanna, vad längesedan.. verkligen! Detta hittade jag ur hennes blogg ifrån December.. eller i början av Januari. Vilken härlig kväll:

image340
Malin min KK (kysskompis) ;D och Bloggelitan
Ja här har vi mitt nyårsragg. Hon som fick min nyårskyss. Malin nu VET jag att du är skön ;-)
image351
JAG HJÄRTA MALIN


På väg hem från festen på nyårskvällen:


Malin: - Nämen vart kör jag egentligen, på fel sida av vägen iaf... Jag kör den engelska varianten.. wohohej!

HAHAHHAHHAHHAHA! Synd att man inte var karl så man kunde ragga på dig på riktigt ;D

Det slår mig nu att mitt hår har verkligen vuxit. Ett två tre, vad underbart!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0