Jag vill ut till skärgården igen




Vilken härlig dag.. :)... och min röda bränna där på slutet :P
Ja, jag älskar verkligen det där livet när allt är så enkelt. När man bara kliver upp, går ut och sätter sig på bryggan, käkar frulle och sedan bara låter dagen ta en med stormsteg. Åh vad underbart.

Istället sitter jag nu här med handduken på huvudet och väntar på att torka håret. Inser att jag måste ha med mig lunch minsann och har faktiskt hittat ett paket plättar i frysen (under de alla öppnade glasspaketen). Det blir smaskens, synd bara att man är mätt i en timme sedan avlider av hunger igen men heey, det är bättre än ingenting.

Igår var Johanna och Victoria här och jag gick och la mig halv tio, låg i sängen och halvsov till kl kvart över elva. Jag hoppas att de hade roligt här :) haha, när de gick, klev jag upp och låste dörren... sedan somnade igen.

Idag ska det jobbas 9:30-17:20. Vi ses där så!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans: -Gumman, hur många killar hade du innan mig?



Det blev tyst en lång stund… Då säger killen: -Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller?



-”Nej då”, svarade tjejen. “Jag räknar fortfarande.”

2008-07-19 @ 08:28:10
URL: http://veckomagasinet.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0