Jobba på h&m?


Bild: från April

Jag vet att ni är många som frågat hur jag fick mitt jobb där och jag kan enbart säga såhär: Vill man verkligen ha någonting ska man kämpa och aldrig ge upp. Offra litegrann. Strunta i pengarna till en början. Gläds åt din grej helt enkelt. Jag har inte ångrat en sekund. Detta jobb är det bästa som hänt mig. På riktigt.

De har nu åkt hem och vi har glassat och jag har lekt med min lilla lilla kusin. Eller lilla och lilla, hon är faktiskt över ett år gammal.. Helt otroligt vad tiden går snabbt. Knäppte en massa söta bilder så att jag har i min mobiltelefon. PLUS att jag fick jordens roligaste ringsignaler från mina kära morbröder. Oj vad det lät 90talsaktigt. Men glad blev jag. Nu ska jag titta på lite till Satc och sedan lägga mig. Imorgon är det jobb HELA DAGEN. Godnatti!

Att sitta i köket med öppen balkongdörr klockan elva på kvällen och inte frysa.. det är helt fantastiskt underbart. Tack för det fina vädret idag. Fab!

Kommentarer
Postat av: Mams

Äntligen har du en snygg sida igen! Kanonis! Vad kul att ni hade det mysigt ikväll. Puss & Kram.

2008-07-20 @ 23:13:50
Postat av: Jenny

fint :)

2008-07-21 @ 00:36:36
URL: http://matchless.webblogg.se/
Postat av: MALIN

Mams: Ja precis, visst blev det vackert :) Jag är nöjd! Satt och höll på med detta igår! Och jaa, det var jättemysigt, välbehövligt! Snart är det jobb som gäller, pusspuss!



Jenny: Tusen tack minsann! :)

2008-07-21 @ 07:44:05
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0