Niagarafallet

Godmorgon!
Idag är jag ledig och det var tänkt en skärgårdstur, men ack sa grisen. Det blir ingen. Vi har ingen bil att ta oss dit med :P synd. Istället vaknar jag upp och är dödssjuk
05:37 - vaknar och öppnar fönstret, kan inte andas genom näsan
05:59 - kan fortfarande inte andas genom näsan
06:52 - vaknar upp igen och går på toaletten, snyter mig, somnar sedan om
och såhär har jag hållit på till klockan nio ungefär. Ni förstår, jag är inte typen som snyter mig. Jag lärde mig snyta mig när jag flyttade hit till Uppsala, innan kunde jag inte alls.. haha, jag vet, det är sjukt. Men jag kunde inte. Nu kan jag! Halsen gör verkligen ont också. Varför ska man alltid bli sjuk såhär när det är som varmast utomhus?

Idag ska jag lämna tillbaka mina jeans som jag köpte och min klänning jag köpte igår. Skitfina saker, men som sagt, har man inte använt jeansen än (det var tio dagar sedan jag köpte dem) kommer jag nog aldrig att göra det heller. När jag köper en sak jag tycker om åker det på oavsett väder, dagen efter. Därför åker dessa två ting tillbaka och istället ska jag köra en runda på apoteket. Jag måste bli frisk. Det är inte det lättaste att ha hela niagarafallet i näsan. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Krya på dig!

2008-07-24 @ 09:41:06
URL: http://junitjejen.se
Postat av: MALIN

Junitjej: Tack så jättemycket. Verkligen!

2008-07-24 @ 16:26:45
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0