Onsdag!




I förrgår var det regn som sagt och då hade jag dessa kläder på mig..

Byxa: Lindex (förmodligen mitt enda plagg därifrån, hemskt men sant!)
Linne: H&M
Jeansjacka: Vintage
Skor: Indiska (helt trasiga, men än så länge kan man faktiskt gå i dem!)
Väska: Ginatricot
Solglasögon: H&M

Godmorgon!
Jag tog en riktig sovmorgon idag.. kändes som man var värd det. Ute är det inte jordens bästa väder, mulet bara, men samtidigt väldigt tråkigt. Istället får det bli mina nya vackra acne jeans. Nöjd! Dock är de en mil långa så jag vet inte hur jag ska göra, mormor.. vart är du? :) Hon kan sy den kvinnan!

Idag börjar jag i alla fall kl 13:00 så det blir en kortare dag idag med! Är så hungrig nu att jag avlider, yoghurt, mackor, you name it :) Sedan dusch och påklädning! Tänkte hinna med ett SATC avsnitt innan jag pallralmig iväg till jobbet också! :) Så otroligt roligt!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0