Onsdag

Godmorgon sötnötar!
En onsdag har vi framför oss och jag ska jobba mellan 9:50-19:20. Heldag med andra ord. Ute skiner solen och det sägs ska bli ÄNNU bättre imorgon vilket är toppen när Johanna och jag är ute i skärgården ;) Så roligt! Vi åker redan ikväll. Malin har dessvärre inte packat men det får bli ikväll det! Kalas! Jag har en vacker klänning på mig nu med nitskärp i midjan. Det kan inte bli bättre :) Jo, om musen på datorn skulle fungerat.

Förresten: Det har kommit in klagomål, är det någon som ser min header på datorn? Skriv.

Kommentarer
Postat av: leia

nej någon header har du minsann inte:)



kramar mysunge!

Postat av: Anonym

någon header har du icke :(

2008-07-09 @ 17:37:59
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0