Storshopping på g

Eller inte. Men det var trevligt ändå! Jag drog mig in mot staden och måste nog in igen för att lämna in mobilen ikväll. Så sjuukt långa köer! Däremot kom jag hem med en liten väst faktiskt. Från barnavdelningen, jättefin! :) Och jag köpte även två stycken rosa GANThanddukar. SÅ OTROLIGT SKÖNA; SNYGGA; you name it. Vrålfina. Jag har suktat efter dem länge och nu kom jag till skott. Köpte även rosa marimekkoservetter. Väldigt fina dem med :) Och ja, jag är verkligen hur nöjd som helst! Alla som vill får komma och klämma på de där handdukarna ! ;)

...och jag köpte dem av ingen mindre än den här mannen minsann. Jonas. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

hoppas du inte blir sur för jag tipsa

rmen har 2 tävlingar på bloggen

hoppas du vill delta

www.enlitentax.blogg.se

2008-07-01 @ 13:50:15
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0